OWNER MEMBERS

nak approve ke tak?

assalamualaikum,



semalam aku buka la laman muka buku aku tu..aku tengok la kat friends request aku tu..rupe-rupenya ex aku add aku..nak approve ke tak? dalam dilemma ag nie. dulu dia yang remove and block aku..npe tiba-tiba nak add aku plak. nak buat aku sakit hati ke..tak dinafikan aku memang masih sayang kat dia,tapi takkan kita nak tunggu n terus menunggu orang yang dah buang kita kan. kalau dulu yea r aku akan approve kamu..but not now..aku telah belajar dari kesilapan. kau tak payah r nak menunjuk kau punya status married ngan dia. dulu engkau tinggal aku demi dia..cukup r dia je ada dalam hati kau sekarang. walaupun tanpa engkau disisi hidup mesti diteruskan.hidup hanya sekali,takkan aku nak menyeksa diri aku kerana kau. susah payah aku kumpul kekuatan untuk melupakan kamu dan kenangan-kenangan dan janji-janji yang pernah kau taburkan kepada aku dulu. semua itu hanya janji palsu semua...aku tidak mahu terus menyeksa diri aku kerana kau..

lelaki Misteri

2 ulasan:

OmmaWany berkata...

mcm kes kite la wk...p wani lgsung x approve dy da...untuk ape lg dy cari kite? sdgkn dulu dy y beriya nk tinggalkn kite kerana 3rd party...ermmm sabar je la wk :)

Lelaki Misteri berkata...

ok..tq 4 your advise...

Catat Ulasan