OWNER MEMBERS

kat mana kau letak otak kau r

assalamualaikum,
sory la kalau entry kali ni panas dari biasa. ni sahaja tempah aku boleh melepaskan kemarahan ku.masa kelas tengah hari tadi ada la seorang budak kelas aku tu.kerja dia menyampuk dan mencari pasal je keja dia. nak kata tak ada otak,otak ada.tak tahu la kalau dia tak kat punggung. kalau bab politik memang xboleh lawan dia. ada je hal dan isu. tapi dia tahu tak apa itu politik. main dengar sebelah pihak je. finatik sangat. hari ni memang aku geram sangat kat dia. asal besar kecik je muka dia aku tengok. dah juak tengok muka dia. kalau boleh dah tak nak tengok je muka dia. tapi dia pun manusia. aku paling benci sikap dia. xreti tengok ore nak marah ke tak. wak muka donno je. ingat dia wak gitu ore takut dia. tak takut lansung. aku bukan pe malas nak cari pasal coz aku datang belajar kat sini nak cari ilmu. aku pun dah janji ngan family aku tak nak bikin hal.

p/s : manusia nie kadang-kadang kena fikir jugak perasan orang lain.jangan disangaka air yang cetek tak ada buaya.sekali dia ngap.habis.sebelum nak buat apa-apa keputusan fikir dua kali.

En lelaki misteri

2 ulasan:

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock berkata...

sabar lebih baik :)

excellence!

Lelaki Misteri berkata...

tu la jalan terbaik sekarang.tapi kalau lama-lama boleh meletup jugak gunung berapi nie...

Catat Ulasan