OWNER MEMBERS

marah

assalamualaikum,

hari ini budak sengal tu buat aku nak marah lagi kat dia. lama-lama naik penumbuk jugak kat muka dia. besar kecik je aku tengok muka dia. nak bergurau agak-agak r.jangan menjatuhkan maruah orang dan lagi satu nak bergurau pun tengok tempat r.kita ni bukan budak-budak kecik dan bodoh ag.dah dewasa. ni xkira la masa dalam kelas ke lam apa ke mulut tu gila je. ada je nak bercakap. tak kering gusi ke.kalau mulut banyak tanya soalan berfaedah tak pe la. umur dah tua pun otak masih lagi mentaliti budak-budak tak matang ag. nama je anak pengetua tapi akal tak ada. kat mana la dia letak dia punye otak tu. simpan dalam peti emas ke? kalau letak kat punggung memang bodoh r.ada otak tu guna r. jangn duk sedap mulut je cakap mencarut memaki orang. orang tu ada perasaan.lain la kau tu tak ada perasaan. lagi satu engkau ingat kau tu comey ko. tue supo negro jah. kalu org paggil cmtu kat kamu camne? xde nak marah kat orang ke. pasti meletup kan. lagi satu depan puan jangan nak tunjuk engkau macho la. tak la tak tahu malu. selamba je tunjuk bentuk tubuh tak pakai baju dan seluar kat orang. cuba jadi matang la..

en lelaki misteri

2 ulasan:

Mizuki berkata...

sabar dude, pasti lagi banyak spesis nih in future,, =)

Lelaki Misteri berkata...

sory r masa ni saya memang benggang betul ngan dia.

Catat Ulasan