OWNER MEMBERS

terkenangkan peristiwa lama..

Malam ini banyak benda bermain difikiran ku. Terkenangkan kembali peristiwa lalu. Meningatkan aku pada si dia. Orang yang aku sanagt cintai. Dia merupakan cinta pertama ku. Itulah kali pertama aku jatuh cinta kepada si dia. Aku mengenalinya semasa hari jadi ku yang ke 18 kalau tidak silap. Bermula dari saat itu hubungan kami makin lama makin intim. Kamai berbalas sms dan telefon. Dia merupakan seorang pelajar di sekolah yang majority pandai. Tidak payahlah aku menyebut sekolah itu. ketika itu aku pun masih belajar sehingga kini. aku sangat menyayangi dirinya. kasih dan sayang aku tak akan hilang.biarpun dia sudah melupakan diriku.cinta perlukan pengorbanan. dan demi melihat dia bahagia aku sanggup berundur. menyanyangi seseorang tidak semestinya dapat memiliki dirinya. aku pasrah dengan ketentuannya. jika dia ditakdirkan aku untuk nya maka adalah jodohnya.mungkin kali ini aku dengan dia tiada jodoh. untuk pengetahuan kamu sehingga kini cinta aku terhadapnya tidak pernah pudar sedikit pun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan